Kalite Politikası

2023 Müşteri Memnuniyet Anketimize Göre; Net Tavsiye Puanımız (NPS)*

Dünya Standartlarında En İyiler Sınıfında!

NPS 83

Net Tavsiye Skoru (NPS)

Müşterilerimize sunduğumuz hizmeti, ürünü veya şirketi bir arkadaşına veya iş arkadaşına önerme olasılıklarını ölçen Net Tavsiye Skoru, memnuniyetin en açık ifadesidir. Müşterilerimize, deneyimledikleri hizmeti değerlendirmek üzere 0 ile 10 arasında bir puan vermelerini istiyoruz. Bu değerlendirmede 9 veya 10 puan veren müşterilerimizin oranını tüm cevaplayanlara oranladığımızda, 6 ve altı puan veren müşterilerimizin oranını çıkartarak Net Tavsiye Skoru’nu elde ediyoruz.

infoTRON A.Ş. uzman kadrosu ve kaliteli hizmet anlayışıyla müşterilerinin memnuniyetini ve
gelişme yolundaki adımlarının sürekliliğini sağlamak için;

  • Kalite yönetim sistemini uygulayarak, sistemi sürekli geliştirmeyi ve etkinliğini sürekli iyileştirmeyi,
  • Türkiye’nin kalkınması ve sanayileşmiş ülkeler sınıfına girmesi için teknoloji yaratmak ve
    teknolojiyi verimli kullanmak konusunda dünyadaki lider firmalar arasında yer almayı,
  • Ürün ve hizmetlerinin kalitesini sürekli yükseltmeyi,
  • İmalat hatalarını sürekli düşürmeyi,
  • Müşterilerine ihtiyaçlarına en uygun çözümleri en kısa sürede sunmayı,
  • Müşterilerinin şikayetlerini değerlendirerek, kalıcı önlemleri almayı,
  • Nitelikli personel ile kaliteli hizmet vermeyi,
  • Çalışanlarını eğitimle desteklemeyi ve gelişmelerine imkan vermeyi,
  • Dünyadaki teknolojik gelişmeleri yakından inceleyerek, yeni ve
    faydalı teknolojileri Türkiye’ye getirmeyi hedeflemiştir.

Kalite Belgelerimiz

ISO 9001:2015

TS EN ISO 27001:2022

Aşağıdaki formu doldurarak görüş ve önerilerinizi bizimle paylaşabilirsiniz.

İletişim Formu | infotron.com.tr/bize-ulasin